Transilvania Bike Trails 2017

Versiunea revizuită a acestei postări se găsește aici:

Sâmbătă, 19 August 2017 am participat la tura scurtă de la Transilvania Bike Trails 2017.

La Transilvania Bike am ajuns după ce ne-am plimbat puțin prin Sighișoara. Am ajuns la Saschiz și prima dată mi-am montat cortul.

Am stat o vreme în camping să-mi verific mesajele. Spre deosebire de Colibița, campingul era mult mai liniștit și mai curat. Mai jos sunt cu mama.

Destul de repede campingul a început să fie plin.

Tata.

După campare am plecat să facem o recunoaștere până pe prima urcare de pe șosea. Eu mai făcusem o recunoaștere cu o săptămână înainte când am venit de la Colibița. Atunci m-am întâlnit cu domnul Ovi Goga, din Sighișoara, cu care am parcurs traseul întreg.

Seara a fost foarte frumoasă și liniștită la camping, toată lumea a povestit la corturi, am întâlnit mulți cunoscuți mai ales din Sibiu.

Cursa de la Saschiz era ultimul antrenament înainte de Campionatul Național de la Cisnădie, mi-am dorit să urc bine și constant. Constant nu am prea reușit pentru că urcarea pe șosea era destul de aglomerată.

Eu m-am antrenat pentru naționale ca să dau totul cam într-o oră, așa că această cursă îmi era un pic mare. Planul de antrenament era să trag la maxim jumătate de cursă, până la Meșendorf, apoi să revin cum pot de-acolo, după cum mă simt.

După prima urcare am fost bucuros că m-am trezit în roata lui Edy Kubat și mi-am dat seama că am urcat bine, el fiind foarte bun. Am încercat să stau în roata lui, dar n-am reușit că a urmat o creastă vălurită pe potecă unde mai am mult de lucru la tehnică.

Mi-a plăcut la Meșendorf și în toate cetățile pe unde am trecut, am făcut pauze la punctele de hidratare. Mai jos sunt pe ultima coborăre înainte de șosea.

Am dat căt am putut pe șosea, apoi am ajuns la start, unde mă așteptau ai mei.

Dintre pozele oficiale, cea de mai jos mi-a plăcut cel mai mult.

Bineînțeles, n-am avut pretenții la podium în 2017, pentru că erau băieții de 18 ani foarte puternici: Roland Szaniszlo, David Cristea, Adi Florea, apoi Alex Belgiu și Edy Kubat, mai mari ca mine și ei și bine antrenați, știam că nu-i pot ajunge în acest an. Am fost mulțumit de locul 8 la categorie, dar mai ales de locul 27 la general din cam 500 de concurenți.

Mi-a plăcut foarte mult la TBT, chiar vreau să mai merg, mi-a plăcut și campingul, atmosfera, tot.

Pozele de la concurs se găsesc pe pagina noastră de Facebook.