Teleferic Challenge 2019

Versiunea revizuită a acestei postări se găsește aici:

Sâmbătă, în 20 Iulie 2019, am participat la Teleferic Challenge 2019, în stațiunea Poiana Brașov.

Prea mult nu am de spus despre Teleferic, pentru că am început cu o rătăcire de peste trei minute, împreună cu un grup mai mare. Cineva a furat marcajele dintr-un loc, iar noi ne-am luat unii după alții.

Marcajele erau niște urși foarte faini, nu mă mir că s-au furat. Ba chiar am văzut unul atârnat de ușa de la o stână!!

Cam ca mai jos erau urșii:

Concursul a fost FOARTE frumos, traseul la fel, nu a fost vina lui Alex Ciocan că ne-am rătăcit, m-am simțit foarte bine, că am mers cu două zile înainte și am vizitat mall-ul din Brașov de unde mi-am luat un cuțit tactic pe care mi-l doream de anul trecut.

Nu m-am supărat de rătăcire, chiar îmi venea să râd, pentru că la tabăra The North Quest din Rodnei, ne povestea Wouter Cleppe cum lui de asta îi plac maratoanele din România, că ai parte și de aventură și că, așa, cu aventură, ar trebui să fie orice maraton de MTB.

Foto credit: Radu Cristi

După rătăcire m-am gândit să dau foarte tare să recuperez cele 3-4 minute, dar asta m-a cam terminat și mi-a stricat ritmul…

Pentru o zi proastă, am dat totuși destul de bine și am terminat pe 3 la categorie. Cred că tot atât luam și fără să mă rătăcesc, dar măcar aveam un timp mai bun…

La premiere m-am întâlnit cu Vlad Urzik care a ajuns foarte bine, locul doi la general, tura lungă.

O fost fain că m-am văzut și cu domnul Adrian Brătucu, cu care mă știam de la TNQ și care ajunse și dumnealui pe locul 2 la tura lunga, la categorie…

Clasamentul general mai jos…

A fost prima dată când am ieșit din primii 10 la general anul acesta, chiar dacă din cauza rătăcirii, așa că am decis să iau o pauză de la concursuri, pentru mers în ceva munți.

Când am vrut să mă pregătesc să atac niște vârfuri din Șurean, tata m-o întrebat dacă aș vrea să mă duc în Austria, în Alpi, cu Robert Dobai !!!!!

Discuția o fost scurtă:

Nu știu încă dacă merg, dar dacă mă duc, renunț la orice alt cadou un an întreg…