Cozia MTB 2018 – Tura Hobby

Versiunea revizuită a acestei postări se găsește aici:

Sâmbătă, 19 Mai 2018 am participat la Cozia MTB-Tura Hobby, la Călimănești.

În acest an sunt în clasa a 8-a și dau în Iunie examenele de evaluare pentru liceu, de aceea, familia a hotărât să merg la concursuri numai după examene. La concursul de la Cozia MTB am vrut foarte mult să merg pentru că ar fi fost al cincilea an în care merg la Călimănești.

După ce am aflat care vor fi traseele și ne-am uitat la niște videouri de pe Youtube de anul trecut, mama a spus că ea crede că traseul de 32 de km este prea mult pentru mine să nu cad să-mi scrântesc vreo mână să nu pot scrie la examen, așa că m-am înscris la tura Hobby, care avea numai 16 km, dar o urcare destul de dură.

Anul acesta m-am antrenat mai mult pe Zwift și pe șosea. După ce am reușit să-mi schimb cauciucurile la MTB am ieșit cam o săptămână cu el și mi s-a rupt cadrul, deci o singură săptămână m-am dat pe offroad anul acesta.

Bicicleta era în garanție că am cumpărat-o anul trecut. La reprezentanță mi-au spus că a fost un defect de fabricație și că îmi schimbă cadrul fără probleme. Cam într-o săptămână mi-a venit noul cadru care mi-a plăcut foarte mult din prima.

Așa am ajuns la Călimănești la încălzire.

În spatele meu se încălzea și domnul Radu Negru cu care am povestit cu bucurie că ne-am revăzut.

Cam pe la ora 9:45 m-am pus la start, unde l-am întâlnit și pe domnul Verigeanu.

Tura Hobby a plecat la sfârșit de tot.

Eu am depășit destul de mult pe șosea, dar mai ales pe urcare, am tot mers dintr-un grup în altul până când am ajuns la intersecția de unde tura Hobby o lua la stânga.

Imediat am întâlnit niște motocicliști și un punct de alimentare unde mi-au umplut bidonul cu apă. Motocicliștii mi-au spus că sunt primul și m-am mirat că am urcat așa de bine, pentru că nu m-am antrenat cum trebuia având multe teme și ore. Chiar și acum, ai mei mă tot pun să scriu pe blog că sigur mă obișnuiesc mai bine cu compunerile pentru examen, dar și eu doresc să am un loc unde sunt puse toate cursele mele.

A urmat o porțiune de coborâre cu mici urcări, cam obositoare, apoi coborârea abruptă și tehnică pe care am mers încet și pentru că n-am coborât deloc anul acesta și ca să nu pățesc ceva înainte de examene. Pe această coborâre m-am întâlnit cu domnul Ciobanu Ovidiu care mi-a spus și el că sunt primul.

La sosire mă așteptau ai mei și doamna Dora Minodora, care m-a îmbrățișat și dumneaei. M-am simțit foarte bucuros că dânsa și-a amintit că am fost mai mulți ani la Cozia MTB.

Așteptând premierea m-am întâlnit cu Andy Bikestrong Ciobanu care m-a uimit că a crescut foarte mult și are corpul foarte bine lucrat la sală.

Cu Andy ne știm din 2012 de la concursul Geiger Family, mi-o căutat tata o poză de-atunci cu el…

La premiere m-a felicitat și m-a premiat domnul Gheorghe Popa-Radu. Eu nu îi știam numele, îl știam doar după nickname Ratza. Pe dumnealui îl cunosc de când aveam 8 ani, m-am întâlnit cu dumnealui exact pe vârful Negoiu, în munții Făgărașului, în 2010.

Rățoiu, dacă citiți, să știți că n-am să uit niciodată că mi-ați dat pe Negoiu Kubetti cu usturoi, a fost prima oară când am mâncat așa ceva. M-ați învățat să le pun în buzunarul de pe centura rucsacului și să mănânc în timp ce merg.

Aici sunt la premiere cu dumnealui.

Mai jos e podiumul, doamna Dora m-a felicitat și dumneaei din nou, m-am simțit foarte bine.

Acasă mi-am făcut un răftuleț numai cu trofeele deosebite de la Cozia, adică cele care nu sunt cupe obișnuite. Îmi place mult că ei au în fiecare an alt trofeu, cel de anul acesta este vasul de ceramică din dreapta.

La Cozia am luat de trei ori locul 1, un loc doi și un loc 4 în cinci ani, mi-a plăcut că nu am lipsit anul acesta.

Pozele făcute de noi sunt puse pe facebook.

Vlad Faur

8 Comments

1. Tati scrie mult mai pastelat, dar mi-a placut cum ai descris 🙂
    Spor la antrenamente si succes la examene!

2. Bre, Vlad, cum adică „dacă citesc”? 🙂 A fost o onoare să te premiez personal şi crede-mă că-n urmă cu opt ani nu m-aş fi gîndit în veci că drumurile ni se vor intersecta în modul ăsta. Încă o dată: bravo!

P.S. Zi-mi direct Raţă, nu te mai crampona cu domnu’.

3. Felicitari si pentru rezultat si pentru compunere si pentru blog
    Tinand cont ca esti clasa a 8-a si poate iti foloseste imi permit sa-ti atrag atentia unor formulari care pot fi imbunatatite:
    După ce am aflat traseele care vor fi => După ce am aflat care vor fi traseele
    deci cam o săptămână m-am dat numai pe MTB anul acesta => zice mai degraba ca o saptamana n-ai facut altceva decat sa te dai pe mtb si cred din context ca sensul era „deci doar (numai) o săptămână m-am dat pe MTB anul acesta”
    mi-l schimbă cadrul => imi schimba cadrul sau mi-l schimba. Suna ciudat asa, nu sunt de specialitate sa spun exact care e problema:)
    „La premiere m-a felicitat și m-a premiat domnul Gheorghe Popa-Radu, eu nu știam cum este numele dumnealui, îl știam după nickname Ratza, pe care îl cunosc de când aveam 8 ani pentru că m-am întâlnit cu dumnealui exact pe vârful Negoiu, în munții Făgărași, în 2010, tot tata mi-a scos poza din arhivă.” -- fraza asta ar trebui sparta ca e prea lunga, Făgăraș nu trebuie să aibă ”i” la final.
    Inca o data felicitari pentru ce faci si tu si felicitari si alor tai si scuze ca mi-am permis sa dau feedback-ul asta. Nu e nevoie neaparat sa aprobi comentariul, e doar pentru tine:)

4. Vlad, am citit cu emotii experienta ta la Cozia MTB 2018. Am citit, am pierdut cateva lacrimi, asa ca om batran, au fost de bucurie si ti le daruiesc cu drag, esti un copil minunat. Imi doresc mult sa te vad alaturi de Andy cum dati mana, la multe concursuri de acum incolo, ca o fi la start, ca o fi la finish. Succes Vlad !!!