O zi de geocaching

Duminică, 18.09.2011, programaserăm parcurgerea crestei Cindrelului pe bicle, asta aşa, de final de vară, numai că socoteala din târg…

Domnu Vlad s-a trezit cu o senzaţie de rău la burtică din cauza unor chipsuri consumate cu o zi inainte, aşa că am reprogramat şi-am trecut pe geocaching.

Muntele Uroi este, probabil, una dintre puţínele dovezi de activitate vulcanică într-o zonă care pare patria calcarelor.

După ce urcăm uşor pe o coastă de deal, GPS-ul ne duce la un bolovan maaaaare, sub care, câteva pietre parcă erau cladite de mână omenească.

Alex ia nişte abţibilduri şi pune în loc câteva jucării din colecţia special destinată geocachingului.

Raportăm geocutia „Mt.Uroi” pe geocaching.com. După trade admirăm curgerea Mureşului şi oraşul Simeria.

Plecăm mai departe către Cetatea Deva, unde ne place tare să ne urcăm cu telecabina.

Pozăm Muntele Uroi de la cetatea din Deva.

Căutăm cutia pe poteca dinspre sud, până când ajungem pe un zid. De-acolo nu mai putem continua decât pe un grohotiş, deşi mai aveam cam 100 de metri până la cutie.

Hotărâm să nu coborâm pe-acolo şi să renunţăm. Când să ajungem spre ieşire, vedem o altă alee, pe care ne grăbim să o urmăm. Ajungem într-un loc în care nu ne putem apropia la mai mult de patru metri de cutie.

Mergem deci de-a lungul zidului şi la un moment dat găsim o spărtură în zid. O luăm pe-acolo şi urmăm o potecă firavă în sus. Găsim cutia din care Alex preferă o minge cu ventuze, o monedă Kaufland şi 10 forinţi în schimbul unui camion şi a unor abţibilde.

Ieşim înapoi pe alee prin gaura din zid.

Şi-acum, evenimentul!!

Revenim în Alba-Iulia, unde am descoperit pe geocaching.com că a apărut o geocutie. Ne grăbim să fim primii care o găsim.

Deoarece cutia era cam săracă, Domnu Vlad a simţit că e ok să o umple cu jucării. De asemenea am pus înăuntru geomoneda Chip II, pentru a sărbători apariţia, în sfârşit, a unui geocache în oraşul nostru.

Aşa! În altă ordine de idei, nu uita să remarci tricourile de acăsean, da ? 🙂

Cam asta a fost aventura de geocaching de weekend a acăsenilor. Pozopovestea se află la noi pe picasa.